Blog ini adalah untuk tujuan promosi ahli Redlife yang berdaftar sahaja..Ini bukan laman web rasmi Syarikat Redlife Sdn.Bhd.

Sunday, June 30, 2013

Redlife


REDLIFE  $$  Peluang Perniagaan Melalui Produk Keperluan Harian $$



REDLIFE SDN.BHD adalah sebuah syarikat yang dimiliki sepenuhnya oleh rakyat Malaysia, beribu pejabat di Kompleks Sempilai, Jalan Sempilai, Seberang Jaya, Pulau Pinang. Syarikat ini telah beroperasi selama 8 tahun, tetapi hanya sebagai pengilang, pengeluar dan pembekal kepada pelbagai syarikat lain.



Cuma setelah menyedari akan potensi perniagaan MLM ini, sejak 2 tahun yang lalu, REDLIFE telah beroperasi sebagai syarikat Multi-Level Marketing yang memiliki lesen jualan langsung yang sah dan diperakui. 

Ditubuhkan pada 1 Jun 2011 dan dipengerusikan oleh Engku Murad Engku Ibrahim.

Syarikat REDLIFE mempunyai kilang sendiri yang mengeluarkan produk-produk yang dihasilkan di bawah jenama REDLIFE. Kilang pengeluaran yang juga terletak di Bukit Mertajam, Pulau Pinang ini mempunyai sijil penarafan GMP (Good Manufacturing Practices) dan sijil Halal. Semua produk yang dikeluarkan oleh kilang REDLIFE ini dibangunkan oleh R&D yang dimiliki oleh syarikat ini.

REDLIFE mengeluarkan produk yang bertujuan untuk meningkatkan tahap kesihatan penguna-penggunanya. Produk-produknya termasuklah:

1. REDIVA : menggunakan bahan-bahan yg sangat baik untuk mencegah kanser juga untuk menghasilkan sel-sel baru serta meningkatkan tenaga. Diperbuat dengan campuran utamanya iaitu buah manggis, acai berry & gamat laut. 

Fungsinya sebagai minuman pemberi tenaga, akan menghasilkan sel-sel baru dalam badan, bertindak sebagai penyembuh dan terapi kepada badan kita. Ia juga sangat bagus untuk diambil oleh penghidap-penghidap kanser kerana ia boleh membunuh sel-sel kanser yang ada di dalam tubuh pesakit.

2. BORVO: Hydrogen Water Stick.Masukkan saja ke dalam gelas air, akan menghasilkan hidrogen yang aktif di dalam air minuman kita.

Fungsinya membuatkan kulit jadi lebih muda, mengekalkan fungsi otak ketika berada di bawah tekanan, menurunkan tekanan darah, menstabilkan suhu badan, memperbaikki pengaliran darah dalam badan yang membolehkan oksigen dan nutrisi disalurkan sempurna ke seluruh tubuh kita, detoksin badan dan memastikan badan kita mempunyai kandungan air yang mencukupi sentiasa 6kali ganda dari meminum air biasa.

3. SELEKSI PELBAGAI KOPI KESIHATAN:

Antara kopi yg menjadi kegemaran ramai, Kopi Kacip Fatimah, Kopi Ginseng Tongkat Ali dan Kopi Bewslim yang dirumus khas untuk membantu penguna mendapatkan bentuk badan yang ideal.

Rasa halus dan berkrim kopi keluaran syarikat REDLIFE memang tidak disangkal lagi kerana kopi-kopi kami juga dieksport ke 19 buah negara di seluruh dunia.

4. Tuala Wanita LEXEE:

Diperbuat dari 100% kapas tulen, kadar penyerapan sehingga 27 kali ganda daripada kapas biasa, 8 lapisan yang mempunyai fungsi-fungsi tersendiri. Mengandungi polimer teknologi Jepun yang meyerap cecair air/darah dengan sangat pantas, sepantas 5 saat! 

Mempunyai jaluran oksigen aktif yang mampu membunuh virus dan kuman dengan efektif. Produk LEXEE adalah yang pertama menggunakan teknologi dari Jerman ini. Bertindak sebagai ejen biologikal yang apabila kuman/virus bertembung dengan oksigen aktif ini, dalam jangka masa 30saat, kuman-kuman dan virus yang selama ini membiak dan dijangkiti akibat penggunaan pad berkualiti rendah, rutin pembersihan tidak sempurna atau kerana terdedah pada persekitaran yang tidak bersih, akan mati. 

Ini adalah "killer product" syarikat REDLIFE.

Syarikat menghasilkan lebih 30 produk yang menjurus kepada produk-produk yang boleh meningkatkan tahap kesihatan pengguna-penggunanya.

No comments:

Post a Comment